Thursday, December 1, 2011

Tarikh keramat!! 30.11.2011

hai senangnya dalam hati... hehe.. akhirnya spm is over!! full stop! rase macam tak percaya je kan.. hehe.. pejam celik pejam celik dah abis pon.. ni la saat yang aku tunggu2.. boley lah pegi holiday sana sini.. tapi x boleh laa nak heppi sangat.. sebab..... nest year kuar result plak.. haha.. doakanlah result saya oke erk.. hmm sebenarnya aku bosan la mlm2 ni.. tak tahu nak buat ape.. nak bace buku pon exam dah abis.. hehe.. so update blog pon ok jgak.. sebab blog aku ni pon dah lame x diusik.. dah berabuk pon..

tu dia aih.. kruk krak kruk krak bunyi tengkuk aku bila aku pusing2. haha..punya lenguh..(padahal xde idea nk tulis ape.. taram je lah..)

emm.. k lahh.. mate pon dah layu nih.. esok2 aku smbung lg.. bubye u ollss!! lap u!! muahhxx!! nitezzz
SUKA FOLLOW.. TAK SUKA TAK PAYAH FOLLOW

No comments: