Wednesday, December 28, 2011

Tak Tahu

assalamualaikum.. hai.. now aku pon tak tahu dengan perasaan aku dan ape yang aku pikir skarang ni.. rase macam sayang sangat kat dia. tapi aku takboleh trima dia ada pompuan lain.. tapi dia dah mintak maaf n ckp nk clash ngan pompuan tu.. patut ke aku percaya dia??

aku kalo boley tanak clash ngan dia. aku nak tunjuk kt pakcik aku yg slalu dok kondem2 dia. aku nak dia tahu wlau mcm mane pon aku boleh dengan dia.. tapi aku pon tak tahu macam mana perasaan aku skarang ni.. patut ke aku teruskan hubungan ni dengan dia bila dia dah clash ngan pompuan tu?

KORANG SEMUA BOLEH TOLONG AKU TAK? TOLONG BAGI PENDAPAT.. AKU KELIRU SAMA ADA AKU PATUT TRIMA DIA LAGI KE BILA DIA DAH XDE PAPE NGAN POMPUAN TU?? TOLONG ERK.. AKU BETOL2 BUNTU :'(
SUKA FOLLOW.. TAK SUKA TAK PAYAH FOLLOW

No comments: