Thursday, March 3, 2011

seekor dia

suatu hari aku diajak oleh mrs.emak untuk menghadiri sebuah kenduri di mane aku pon x ingat..
aku pon bersiap sakan mengalahkan pengantin pada hari tersebut.. janji pkol 1, pkol 12 aku dah siap2.. last2 aku jugak yg lmbat.. ok2 bukan nk citer pasal knduri lahh..

citer tersebot bermula selepas aku balek dr knduri.. aku rase mcm nk beli sesuatu di kedai 'seri wang' (wang pon ada seri).. bila dah sampai aku pon keluar lah dari keta.. dengan sepantas kura2 berlari aku dah trpacak di depan kedai.. ushar sana.. ushar sini.. tak jumpa yg berkenan di hati.. sebenarnya x ada tujuan.. saje ckp kt mrs.emak nk bli brg.. kakiku semalin lenguh berjalan2 memutar2 kepalaku mencari apa2 yg berkenan dek hati.. tapi tidak kutemu.. elok je nk keluar, aku terlihat kelibat 3 'ekor' manusia yg berpakaian ala2 baru balik dari meeting SETAN.. 
semasa seekor demi seekor berselisih di sebelahku aku terhidu aroma yang sangat menusuk kalbu iaitu bau AIR SETAN.. ( aku x tau mk aku yg ckp bau 2 bau air setan) semasa manusia yg ke-3 berselisih denganku, aku rasa seperti ada ketan yg mencuit lenganku.. ciss!!! kurang ajar!! maen touching2 plak.. tanpa membuang masa aku terus memaki beliau!!(dlm ati) aku berkata kepada mrs.emak..

"mak tengok orang 2!! tiba2 dye cubit lengan owang!"

mrs. emak pon menjawab: "orang 2 mabuk kot.."

jawab mrs. emak dengan selambenyer..
aku yg x puas ati terus menunjukkan jari TENGAH  kepada manusia tersebut..
cilaka punya olang!! haiiya!! lu suda cabul wa punyee lengan meyh!! ini yg bikin wa panasss nie!! haii.. sudah lahh muka sekor2 anak jati melayu.. adoiii.. 

p/s: kepada sesiapa yang merasakan hal yang sama akan berlaku kepada anda,, silalah belajar ilmu persilatan, taekwando, karate dan sebagainya untuk mengkarate balik sesiapa yg berkenaan.. roger n out!!

SUKA FOLLOW.. TAK SUKA TAK PAYAH FOLLOW

No comments: